HAHAH

seriöst .. nu får jag sitta och lyssna på Jonas och Julia när dom tror dom sjunger unwritten skiiiiit bra, fast dom i själva verket sjunger som ton döva .. hahhaa, det är verkligen kul! Pratade precis med Filip i telefonen men det gick inte så bra så han dissa mig för teven, lyckat. Fredrik och Julia skrek för mycket, så det var inte mitt fel. Hihi, tyckte han var lite söt som ringde för att jag var ledsen förut, så det spelade inte så stor roll. menmen, nu ska jag väl gå tillbaka till nattgibbet .. eller gittet (a) guitar hero och sing star FTW! hahahaha / agnes

Kommentarer
Postat av: vanni

Jag ägde på att sjunga sing star:O:)

2009-02-01 @ 22:43:12
Postat av: vanni

Jag var fett bra ju(A)

2009-02-01 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0