Torsdag

Ja? idag hade vi ju då öppethus som vi nämt typ hundra gånger nu. Men iallafall, det var väl helt okej. Först hade vi matte i en timme och då åt vi godis och typ russin och hade lite matte övningar, jag är ju så smart så jag fick göra allt i min grupp xd haha. Sen hade vi typ engelska profil ämne i en halvtimme ist för en timme så det var inte så jobbigt. Har jag berättat hur otroligt sköna Jag Julia och Abdel är? haha, vi är det iaf. Vi har ett väääldigt tråkigt klassrum och vi ville piffa upp det lite så när vi var på engelska profilämnet i typ sex:ornas klassrum (?) så snodde vi en blomma därifrån, haha vi lindade in den i Abdels jacka och sen gömde vi den i vår korridor, hahahahah Vanni & Jonas bah; omg? snodde ni en blomma, jävla töntar. Och vi var skiiit stolta! hahahaha. Muppar är vi allihopa ibland. Menmen iaf så var dagen helt okej. Alla har mobbat mig för att jag har varit helt hyper idag, men jag ville bara bli klar med allt och snabbt ska det gå. Ingen hänger med i min takt när jag fattar, för smart. Så alla blev jättesura xd sen på matten var det likadant fast då fick jag skäll av min lärare istället, haha. smaaarto. Asså fyfan va pisamt det var på idrotten i måndags. Asså jag är inte direkt en skolkare ingen utav oss tjejer i klassen är det direkt, så när vi skulle dra på idrotten för det var för tråkigt så gick det inte direkt så bra, hahahaa. Vi skulle byta om lite snabbt, men då hör vi den nya sääämsta idrotts läraren komma och då springer vi in i duschen för att gömma oss, men då råkar duschen gå i gång och vi blir helt dyngsura och idrottsläraren kommer inte och vi får fortsätta lektionen, haha ett tecken på att det är dåligt att skolka. hahhaha, men nu ska jag lägga in lite låter i mobilen och sen dra till teven. Puss / agnes

Kommentarer
Postat av: jajja

fett smart, ska också sno en blomma till mitt klassrum. ;)<3

2009-02-07 @ 20:27:15
URL: http://jajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0