Toooooorsdag!

Hej bloggen (a). Idag har det varit chiiiiilldag, typ. Efter skolan drog jag hem, åt lite och gjorde mig iordning. Sen kom Jonas till mig, och efter typ nån timmes av panik av vad jag skulle ha på mig så åkte vi iväg till stan. Vi gick och kollade lite kläder på PUB och sen några fler affärer. Sen drog vi hem, ingen köpte nåt. Ingenting speciellt har hänt faktiskt. Pappa stod och stekte pannkakor när jag kom hem, love it :$. Sen har jag itne gjort så mycket mer faktiskt. Funderar på
att plugga lite, har spanskaläxa till imorrn. Får se om jag pallar.
Lägger in några roliga videos här nedanför, eftersom det inte blev några bilder idag. PUSS / Julia






Kommentarer
Postat av: Anonym

mmobbning

2009-02-12 @ 22:28:00
Postat av: sunti

haahahaha, vadå mobbning?

dom lägger ju ut dom själva!

gryyyyyyymt roliiiiiga vadfan

2009-02-13 @ 12:09:34
Postat av: Anonym

vad leker du ?

2009-02-13 @ 13:53:02
Postat av: Julia

säger du som är anonym? vågar du inte stå för vad du tycker eller, tönt?

2009-02-13 @ 20:37:17
URL: http://jaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHAHAHA KAN INTE SLUTA GARVA?

snyggast är ju lilla dansen på slutet på den tredje videon, hahahahahhah!

2009-02-14 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0