Tjä bloggen!

Kom precis hem till Jonas, och tänkte skriva ett litet blogg inlägg. Har varit en jävligt seg dag idag, men är ledig imorgon, så jävla najs! Ska till pappa då också, så kommer skriva jätte mycket då. Mamma fortsätter tjata om att hon tror jag blivit sjuk efter helgen. Fattar inte varför, kanske för att jag legat i soffan hela veckan typ, har varit så jävla trött! Har inte så mycket att skriva, både Jonas och Agnes har ju berättat allt! :( Dom spara ingenting åt mig .. Men vet ni en sak?!
Agnes är snabbare än en miniräknare på att räkna ut tal, det är helt sjukt .. Satt där och inte förstod ett skit, men då är det alltid bra att ha Agnes som kompis :$ HON ÄR SÅ SÖT!



Söt bild på mig och Jonas va? Känns verkligen som om vi liksom lyser upp ..


Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, jag säger ju att jag är smart? (: tror ni mig nu?

2009-02-06 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0