Tisdag

Dagen började bra.. Eller, inte så. Jag försov mig ganska mycket, 20 minuter, men jag hann ändå. Klockan ringde kvart i sju, och jag var så trött så jag råkade trycka på stäng av. Och sen så skulle jag sätta på mobilen för att sätta om alarmet igen så att jag sklle få sova mer, men jag somnade så hann inte ställa någon klocka, men sen väckte pappa mig 20 över 7, tur det! Sen åt jag lite, och började snabbt göra mig iordning. Jag struntade i att platta håret, för min plattång är ändå helt jävla cp. Den är typ helt sönder men den funkar bra ändå liksom. Men jag har ändå funderat på att köpa en ny. Så, tips på bra plattångar? Struntade i foundationen också, duktiga jag haha. Sen började allt med svenska, pallar inte med det. Vi håller typ på att skriva en bok, och jag och fantasi är något som inte har kommit bra överäns. Jag gjorde alltså i princip ingenting på den lektionen. Men kommer få ångra mig, för kommer få jobba ikapp ändå. Sen hade vi NO (och alla önskade att vi skulle få träna inför matteprovet vi hade lektionen efter, men inte det inte.) och där diskuterade vi massa skit, kommer knappt ihåg. Sen matte - matteprov. Det gick helt okej tror jag iallafall, känns som det. Längtar tills vi får tillbaks proven. Sen var det lunch, helt okej gott faktiskt. Vi satt i matsalen ett tag, hade inte så mycket att göra på lunchrasten, eftersom vi vanligtvis brukar gå hem till mig, men eftersom min pappa är sjuk så får vi visa lite respekt och inte göra det. Sen var det iallafall SO, och vi gjorde några papper. Hann inte speciellt långt eftersom jag och Christopher satt och lyssnade på radio hela lektionen. Sen hade vi slöjd och där håller jag på med ett par söta shorts i burberry tyg, hahahaha kan det bli värre eller?
Sen åkte vi hem till Christopher och chillade. Kollade lite på datan och så. Sen drog jag, Agnes & Jonas hem, vi tog bussen lata som vi är. Fast Jonas åkte en station längre faktiskt, hah. Jag och Agnes tog sällskap hem, eftersom vi bor mittemot varandra, som alla antagligen redan vet. Vi hade jätte roligt, hahah.
Sen när jag kom hem stod pappa och höll på med maten, och jag hjälpte honom lite med att göra sallad. Stackaren är ju ändå sjuk, så lite snäll får man ju vara! :$ Tror att Jonas lägger in bilder från dagen sen. PUSS / Julia

Är bara tvungen att lägga in den här SJUKT roliga videon som min syster visade för mig på youtube.
Hahaha, kan inte sluta skratta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah fett roli

2009-02-11 @ 10:34:03
Postat av: Anonym

Hahahahaha, vilken rolig video! :)

2009-02-11 @ 18:53:03
URL: http://kaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahaha, vilken rolig video! :)

2009-02-11 @ 18:53:05
URL: http://kaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0