Tisdag

Idag har vi inte gjort så mycket, hade matte prov fyfan vad svårt det var tyckte jag iallafall :$ Men hoppas att det gick bra ändå. Sen när vi slutatde var vi med Christopher & Fredrik. Vi var ute i det kalla vädret, fyfan man fryser han ihjäl. Jag som hade längtat på våren .. Kanske får längta lite till då. Gick hem till Christopher sen & tittade på tv, rätt så tråkigt men det funkade, Hahah. Det var typ allt. Ciao / Jonas

En bild från i Söndags
FS<
Jag ser väl helt okej för att vara nyvaken?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jättesöt!

2009-02-10 @ 22:05:22
Postat av: Anonym

ofta du är nyvaken?!

2009-02-11 @ 16:16:57
Postat av: Anonym

du är såååååååååååååååå söt jag döööör!

2009-02-14 @ 17:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0