Lördag/Söndag

Tjena bloggen! Just nu sitter jag här, helt ensam med lite kaffe :$ Igår så var jag och Jonas och solade i en halvtimme, det blev väl helt okej resultat, men Jonas blir som vanligt brunare. Men jag kämpar vidare .. Sen åkte vi och storhandlade med min pappa, det är alltid roligt för man kan lura på han allt möjligt! Sen skjusade pappa mig till mamma för att hämta kläder, jackor, skor och allt annat jag behöver för att klara mig i två veckor. Sen kom vi hem igen runt halv sju. Sen smsar Linda mig och säger att vi ska vara i stan klockan sju, och jag får genast panik. Mitt hår var helt lockigt och jag hade inget smink ingenting, jag hade ju liksom inte gjort nåt speciellt innan. Så jag börjar genast hälla ut alla kläder på golvet och leta efter nåt jag skulle ha på mig. Vi skulle ju fira vår kära Annelie som fyllde 16 häromdagen. Efter att hittat nåt att ha p mig började jag platta håret och bestämmer mig att sminka mig på bussen. Eftersom att Linda sa att vi skulle på fest så var det ju lite mer stressande också. Sen skyndade jag mig genast till bussen och åkte ner till Årstaberg, och jag trodde att jag bara skulle hopppa på tåget som Isabelle & Linda satt på, men nejnej. Vi skulle ta bussen upp till gullmars igen, vilken omväg för mig. Eftersom deras tåg kom sju och inte kvart i som dom sa, och det var 20 minuter försenat så stod jag där SJÄLV på stationen i ungefär 40 minuter och bara väntade och frös som jag vet inte vad. Men sen ringde Jonas mig som tur va! Sen kom Isabelle och Linda och vi sprang till bussen och åkte upp till gullmars. Vi trodde att vi skulle möta Lovisa där, men nejnej, vi fick bege oss ända till Farsta! Så där åkte vi iväg, hem till Lovisa och träffade Annelie och Janek. Sen tog vi bussen och åkte och fikade. Medan jag, Annelie, Isabelle & Linda fortfarande hoppades på att vi skulle på fest så tog dom andra det lugnt. Sen kom några till, och vi satt på fiket nån timme säkert. Sen drog vi vidare till Tcentralen tror jag, och där fick alla glass, hihi! Sen åkte vi till Mörby, vettefan vad vi skulle göra där, men när vi kom dit så vände alla direkt, fattade ingenting, haha. Aja, det var väl en helt okej, hade väl hoppats på något bättre, men icke sa nicke. Aja, här kommer lite bilder på allt möjligt. 
 
                   

   

Bild 1. En "jätte" söt bild på mig och min syster, hähä.
Bild 2. Öppethus. Bild 3. Jonas & min glass :D
Bild 4. Jonas, sover typ. Bild 5. Jonas helt fantastiskt fina tröja.
Bild 6. Litchie, hahah jättegott :$ Bild 7. Frukt. Bild 8. Sjukt rolig, tycker jag ..
Bild 9. Lovisa, Isabelle och Linda. Bild 10. Isabelle, Linda och Annelie.
Bild 11. Världens sötaste Björn Gustafsson. Bild 12. "Coola" gänget.
Bild 13. Min kaffe :$

Måste kolla GG nu, åååååh vad jag längtat! PUSS / Julia


Kommentarer
Postat av: Linda

BJÖRN GUSTAFSSON ÄR SÖTAST !!!! Efter Chuck Bass :D och mig själv såklart

2009-02-08 @ 20:34:34
Postat av: matilda

min kompis fyller år snart den där tröjan skulle passa honom perfekt, skulle du kunna skriva ut vart du köpt den? tack på förhand, pussar och kramar Matilda

2009-02-08 @ 21:40:20
URL: http://flickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0