löööööördag

Tjoho (a) sitter just nu med emma hemmas hos emma, hehe. Vi har typ precis kommit hem från bion. Vi såg i taket lyser stjärnorna, den va bra. Men fattar inte att alla började gråta? Själv satt emma & jag och typ asgarva? hahahaha. Cupen igår gick verkligen bääääääääst. Mitt lag vann guld och det andra älvsjö laget kom två, är vi inte bäst? Så pokalen är just nu i mitt rum och myser, hihi. Verkligen lyckat. Ah vi ska väl typ käka snart och sen kolla på melodifestivalen och jag ska äta minitomater och fetto emma en semla. haha. nu ska vi kila. Puss / agnes

bild 1. min finfina pokal och medalj
bild 2. vårat "lilla fika" på bion (a) hahaha, största tjockisarna vi vet!

Kommentarer
Postat av: kaja

varföör var det just du som fick pokalen? ;)

2009-02-07 @ 19:48:50
Postat av: agnes

för att jag är bäst? nej men min tränare sa att jag va lagkapten vilket jag inte va, men hehe. han ville att jag skulle ha den. Men alla ska få ha den och så, bara att jag snodde den i början (a)

2009-02-07 @ 20:25:27
URL: http://jaj.blogg.se/
Postat av: kaja

nice, jag har aldrig vunnit en pokal bara midaljer :/ men jag är bäst endå!!

2009-02-08 @ 01:06:39
Postat av: ella

2009-02-08 @ 12:30:50
Postat av: ella

Hahaha jävla mupp Agnes (A) Du är fan över stolt mihihih :)

2009-02-08 @ 12:31:20
Postat av: Agnes

ofc :) i ruleS!

2009-08-15 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0