Irriterande

Tjena bloggen. Här sitter jag och försöker ladda in bilder från min mobil till datan, verkar inte gå så bra. Det känns som de här med bilduppdatering inte är något vi är så bra på, men jag lovar att vi försöker! Vet inte vad det är just nu, men det går inte att ladda in bilderna som vanligtvis alltid brukar gå. Jag gjorde precis som vanligt men sen när jag ska ladda in dom här i bloggen så fanns dom inte på datan. Så jag koppla ut och in mobilen flera gånger, men det vägrar! Sen kom det upp nåt om sony ericsson att jag skulle installera något skit, så varför inte tänkte jag? Jag började genast installera, och sen frågade den om någon skiva. Så sen var det bara att leta igenom lådorna och leta efter min lilla sony ericsson skiva som jag fick med min mobil i julas. Sen tog jag in skivan i datorn, och hela datorn började typ vibrera och låta massvis, blev lite småskraj faktiskt. Fick datan på min födelsedag - 21 december, hehe och har aldrig hört den låta så mycket! Aja, nu reagerar inte ens datan på när jag kopplar in mobilen, hahaha.. :( Jag får fortsätta leta efter min kamera, skulle göra allt så mycket lättare. Känner mig så elak mot pappa, fick den förra året och det var någon speciell så att den skulle tåla att falla i marken och så tål den vatten, så vad skulle kunna gå fel? - Jo, att jag tappar bort den! Blir så sur på mig själv :( Jag tycker allt nytt tekniskt blir nästan sämre och sämre, allt går sönder så mycket lättare. Min mobil är helt knas, helt plötsligt kan den haka upp sig och byta teman och grejer utan att jag kan göra nåt åt det, och min iPod som jag fick i julas också är också helt cp. Den byter låt ibland helt av sig själv, och när man vänder på den så kommer det upp massa album skit! Tyckte om min förra mycket bättre. Min data tycker jag inte heller är något vidare. Fast vem vet, kanske jag som får B-skit? 
Igår så var det Gossip Girl, något jag verkligen sett fram emot. Det är typ det bästa programmet som någonsin gjorts. :$ Sen efter det kollade jag på någon film på canal +, och sen så var det The Breakup tror jag den heter, på 3an. Helt otroligt bra film, fast den är ganska gammal nu, men om ni inte sett den, så måste ni bara se den! Jag grät floooooder.. Sen gick jag och la mig, låg i sången tills klockan kanske var 1 och smsade och spelade spel samtidigt som jag lyssnade på nya favorit radiokanalen 104.7, alltså lugna favoriter. Dom spelar sjukt bra låtar, såna där gamla låtar som man aldrig skulle komma på tanken att spela annars. Men sen tvingade jag mig själv att sova, oavsett om jag inte var något vidare trött.
Aja, imorse så vaknade jag av mig själv som alla måndagar typ! Är det inte på måndagarna man ska vara EXTRA trött pågrund av helgen? Men sen drog jag i rask takt till skolan, eller i rask takt.. Jag tog det ganska lugnt, eftersom både jag och Agnes bor mittemot skolan. Inte så kul alla gånger, på loven och man har sin "söta" skola som utsikt? Sen började vi med engelskan, - läxförhör. En läxa jag däremot helt glömt bort. Jag fick chansa mig lite igenom allting, det var inte så svårt. Sen efter det var det spanska, samma där. Haha, fast kanske lite mer sällan jag kommer ihåg läxorna på spanskan än engelskan. Det är verkligen ett ämne jag (och resten av klassen som har spanska) verkligen hatar. Men det läxförhöret gick också helt förvånadsvärt bra. Fast jag sa iförsig att jag inte gjort läxan, så fick LITE hjälp. Men bara lite! Sen var det lunch, äckligt, kanske inte så ovanligt för vår skola. Har typ fått reda på att varje person i vår skola äter lunch för ungefär 2 - 3 kronor, fyfan alltså. Sen hade vi musik, sov väl bort hela den lektionen typ, inte bra av mig. Men vi kollade på en helt sjukt tråkig film, den var typ för små barn.. Sen fick jag stanna kvar, och prata om att jag använder mobilen på lektionen, jag tog typ upp den 3 gånger och han lyckades se alla. Sur jag blir! Men det var Christophers fel också. Sen var det gympa, en lektion jag inte tål längre. Vi har ju som sagt fått en ny lärare, som kanske blir min mentor. Kommer seriöst dö då. Så vi (jag, Agnes, Jonas, Fredrik & Christopher) struntade faktiskt i idrotten och drog hem till Christopher och hitta på lite allt möjligt.. Eller, vi åt, och åt lite mer.. Och sen åt vi igen. Sen så drog vi hem, och jag åt .. igen. Fyskäms på mig. Måste komma igång med träningen igen. Men väntar fortfarande på min sats kort av pappa, så jag och käraste Rebecca kan börja gymma lite tillsammans.
Snart är det Lipstick jungle, ett till favoritprogram. Det är en bättre veriasion av Sex and the city, och det vet väl alla är typ världens bästa serie? Jag har hela boxen, och kan inte få nog. Tänk då Lipstick jungle! Sen har jag väl planerat att jag ska fixa mina naglar, som är rent ut sagt förjävliga. Alla har gått av och skit. Pallar inte med dom. Ska måla dom klassiskt rosa, haha. Menmen, ska försöka fixa det här med bilderna. Om jag lyckas så lägger jag upp dom i ett nytt inlägg, nu får ni nöja er mer lite andra bilder. PUSS / Julia






Skulle nog inte välja en rosa iPod idag efter alla fina färger man sett, men jaja, vad ska man göra?
Om någon ser min kamera springa runt på stan, kontakta mig! JAG SAKNAR DEN VERKLIGEN :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens längsta inlägg :O hoppas du hittar din kamera ska leta runt <3

2009-02-09 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0