Inte taggad

Nu sitter jag med en kaffe och telefonen i handen när jag egentligen behöver skriva min jävla bok! Jag va nyss hos mammas kille och åt middag, grymt gott. Men nu kan jag bara inte komma igång igen. Har ingen energi alls. Sitter hos pappa just nu eftersom det är den enda datan jag vill arbeta med och känns som jag har mer "utrustning" eller vad man säger. Har bättre program och mer bilder och så. Plus att mamma bara har massa små bärbara datorer hos sig, och hos mamma har jag en stor, känns lättare. Jag är egentligen hos mamma så ska snart dra vidare dit men måste göra klart min bok först! Tror det är värt arbetet eftersom vi är lediga på fredag :) Skriver mer sen, PUSSPUSS / Julia

Kommentarer
Postat av: Lidna

DU PRATADE MED MiG :D

2009-02-05 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0