Hatar rubriker

Torsdag, åh snart fredag. ÄLSKAR fredagar. Först hemkunskap på morgonen och sen är det ju helg? kan det bli bättre? Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på i morgon får se vad Julia och Jonas föreslår, hihi. Men dagen har väl varit helt okej, kanske inte den bästa dagen. men jag har hunnit med en hel del och ligger före typ allt och alla, jippie. Ska träna idag, spring träning. Värsta testet -.- omg jag kommer dö. Seriöst jag suger. Ska försöka hänga på Emma & Ella så går det säkert bra. Oj juste idag var Vannis mami i skolan och berättade att Vanni ska försöka komma nästa vecka men han kanske inte klarar det. Han är typ skiiiiit sjuk, trodde han bara ville typ levla på wow eller något annat töntigt spel. Men nejnej han har typ värsta viruset i kroppen? stackar vanni :( Fredrik är därimot hemma utav helt fel anledning idag, han vill sitta framför datan. Där snackar vi äkta data nörd -.- Asså vet ni hur mycket jag hatar fucking äckel fittor i vår skola eller? Dom ska alltid hålla på och skrika kommentera och bara vara almänt irreterande. Vafan är deras problem? Skricker typ hora till Julia bara sådär, och sen ska dom alltid kommentera att man är svenne? Men det är väl klart som fan att jag ser ut som en svenne när jag är hel svenne? vad är grejen?! ÅÅÅh blir så himla sur. Menmen om du glädjs utav att hålla på sädär och göra bort sig hela tiden så visst. Men vissa saker blir bara för mycket ibland. Aja nu kom mami och papi hem. Dom håller typ på och städar efter min lilla hund, som ätit upp alla min stora hunds mat och ätit på halv huset *suck* Om jag skulle kunna slå honom så skulle jag göra det. Men han ser för söt ut, för han vet att han gjort fel och då ser han så ledsen ut .. haha. Aja finns inte så mycket att skriva. Jonas & Julia får skriva om deras dag sen (a) puss / agnes
2dsA3
vi har alltid varit så söta (a) eller inte jag, men hehe -.-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ni verkar ha det kul ;)

2009-02-12 @ 17:15:58
Postat av: Anonym

jo du va jätte söt agnes

2009-02-14 @ 17:04:05
Postat av: Anonym

hahahha värsta gluggen? x)

2009-02-16 @ 08:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0