Fredag/Lördag

Igår så var jag med Jonas. Kom till honom vid 7 tiden och så va vi inne på datan lite. Sen drog vi till ICA och köpte ben&jerry's, hihi :$ Sen gick vi hem till Jonas igen och kollade på favoritfilmen Bolt och sjöng singstar. Sen runt 12 tiden gick vi hem till mig och tittade på TV. Sen kollade vi på meangirls, haha den är så jävla bra. Medans jag typ höll på att somna så va Jonas inne lite på datan. Sen gick vi och bäddade, och Jonas satte sig vid datan medan jag sov haha. Nu ska vi åka och sola, vi har precis ätit frukost. Kommer lägga ut bilder lite senare som vi glömt innan! PUSS / Julia


Kommentarer
Postat av: Saris

Hahah BOLT är så sweet!

Såg den filmen igår, as bra :D

2009-02-07 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0