Fredag

Hihi, idag blev det ingen skola för mig (: WIHIIIIE! såååå himla skönt. Mamma väckte mig vid typ halv tio, för att min jävla valp hade ätit upp mitt smink, ååååååh blev så himla irreterad, men de viktigaste sakerna "överlevde" som tur va. Men en mascara, typ att täckstift (vet inte vad det heter eller hur det stavas så det får heta sådär) och sen min puder borste gick åt -.- Sen oavsett om jag hade lust att döda honom så gick jag en lång promenad med honom och min andra stora vovve, inte gick det bättre då. Lillskiten är så jävla jobbig just nu, vet inte vad det är med honom. Men va ute med dom i typ över en timme (?) jag ute med hundarna länge .. första gången på flera år känns det som. Haha. Men iallafall, idag ska jag ju på en cup med mitt lag. Den är i mellan 18.00 - 01.00 omg? förstör hela fredags kvällen. Aja, får väl göra det bästa utav kvällen, kanske vinna cupen? Håll tummarna. Haha, jag hatar inomhus fotboll det är verkligen boooring, och sen har vi emma som inte blev kallad till cupen ( hon är skit sur för det ) skulle typ göra allt för att vara med. Men hon får kolla på ist. Egentligen skulle jag åka till hennes skola idag och vara med henne & Ella, men ska kolla upp min nacke och behövde ta hand om hundarana .. så det kunde jag inte *suck* Ska väl sitta framför datan ett tag, typ duscha fixa iordning mig och sedan vänta på papi. Kanske ska vara lite social med min sjuka syster och min sjuka mamma också? xd Aja, har inget mer att komma med, hehe. Puss / agnes
 
   
bild 1. min outfit för idag, fotbollskläder xd haha
bild 2. dagens lunch/frukost
bild 3 4 5 6. bilder från skolveckan

Kommentarer
Postat av: Anonym

agnes e söt i lugg!

2009-02-06 @ 17:49:27
Postat av: agnes

tack :$

2009-02-07 @ 20:26:03
URL: http://jaj.blogg.se/
Postat av: ANONYM älskare av bloggen :$

Ingen orasak ! <MEr bilder <333333

2009-02-08 @ 00:26:38
Postat av: Anonym

hehe ni är väl inte seriösa på bilderna längst ner (?)

2009-02-08 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0