Dö skolan

Imorgon har vi öppet hus och jag har fullt upp av att renskriva och fixa saker som vi ska visa upp imorgon. Vet inte hur jag kan ligga så efter, men nu sitter jag ialf och skriver min lilla bok om mig själv på engelska. Ooooorkar inte. Min mage kurrar som aldrig förr, ge mig mat :$ Pappa är i Amsterdam, han kommer hem idag :D har saknat han, hihi. Min mammas pojkvän försa sig igår om att dom skulle till Miami. Jag och min syster är helt sura! Men vi väntar fortfarande på att mamma ska berätta, eftersom vi låtsades inte höra igår. Hinner inte förklara allt. Förlåt att jag inte uppdaterar speciellt ofta, men orkar inte vara inne på datan hos mamma. Kommer till pappa på fredag, så då kommer jag skriva lite varje dag. Men Jonas och Agnes skriver så mycket som möjligt hoppas jag, och jag ska även lägga in SJUKT roliga videos på Kalle från i helgen, haaha! Hinner inte skriva mycket mer, har bråttom! PUSS / Julia

Från så liten - Till så stor!

 



Kommentarer
Postat av: jajja

åh va söt liten tjej, är det verkligen du?

2009-02-07 @ 20:28:08
URL: http://jajja.blogg.se/
Postat av: rebecca

julia du har alltid vart söt , fast du va nog lite sötare som lite :)

2009-02-07 @ 23:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0