Alla hjärtans dag, jippie

hihihi, i love lördagar. Men vem gör inte? Nu har vi iaf skaffat lösenord som ni kanske märkt och det är pga att jag har en väldigt nyfiken mamma och vissa saker är förbjudna för folk över 30, haha. MenmenVi har ju skrivit ut lösenordet och så, det är ju faktiskt bara vårat blogg namn, hehe. Men iaf så slagga jag och jonas hos julia igår. Det va skoj. Jag hjälpte Jonas med sina MER-älsklingar och sen prata vi och åt lite glass också. Det var skönt och mysigt att bara ta det lugnt. Idag har jag ingen aning om vad som händer. Har iaf varit på systembolaget med syster och varit lite social med min syster som fyller år på måndag. Hon ska ju flytta snart och jag är öööööverlycklig. En mindre wiho snart är det bara jag och päronen kvar förhoppningsvis. Liksom det är inte alltid kul med syskon. Menmen nu fyller hon iaf 21 och vi ska fira henne hemma hos oss i morgon, så nu ska vi fixa lite och så tills imorgon. Det kommer bli trevligt. Evelina Maja Emma Ludvig och gänget ska ju komma. Kulkul. menmen det finns väl inte så mycket att säga? Ni kommer väl ihåg att fråga en massa frågor på inlägget lite längre ner? Nu ska jag dra, puss / agnes
ALLA SKA SKICKA MER-ÄLSKLINGAR TILL MIN ÄLSKADE JUNAS@PALAYAHEAD, annars får ni smisk!


brumbrum, jag är och har alltid varit fett med c00l

Kommentarer
Postat av: Maja

Klart det kommer bli treeevlans, jag är ju över trevlig eller vad säger du Bajs? (a) hahaha

2009-02-14 @ 21:43:49
Postat av: Anonym

man vann ju inget på den där tävlingen!

2009-02-15 @ 01:09:44
Postat av: Anonym

palla ta mer på allvar?

2009-02-16 @ 08:45:01
Postat av: josse

hej fin blogg kolla min jajz.blogg.se

2010-10-03 @ 11:27:37
URL: http://jajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0