1 februari

Okej, ett månad närmare sommaren (a) haha. Är inte direkt ett fan till vinter, jag gillar tex inte att åka skidor eller skridskor, haha fast pulka ruuuules. sen hatar jag att ha en massa kläder och ändå så fryser man ihjäl? -.- suck!
menmen, snart är det vår/sommar och då är agnes på topp igen.  Vi uppdaterade ju inte igår så vi får göra det idag ist. Igår va det lördag och alla älskar väl lördagar? Jag kom hem runt 11 på lördagsmorgonen typ, vi hade ju nattgibbat hemma hos Jonas. Sen åkte jag och mamma iväg till globen för att handla lite små saker, som ansiktsmasker och borttagningsmedel och lite smink. Det borttagningsmedlet jag ville ha fans självklart inte, så det blev något annat :( Men iaf, sen vid typ 2/3? så kom vi hem och då ringde Jonas mig och frågade om jag vill åka till stan, haha. Han skulle typ handla någon tröja ..  men jag orkade inte följa med för jag hade ju inte sovit någonting typ. Så han åkte med Julia ist. Men han handlade iaf en jättefin stickad grå tröja med svarta ganska stora knappar. Den var skit snygg verkligen. Sen skulle vi åka iväg och bowla men jag behövde gå ut med hundarna, så vi åkte typ bara dit och tillbaka? senare på kvällen så var vi med våra brurshur och körde sing star och hade ett litet chillkrök, eller ah alla förutom Kalle hade chillkrök för han typ körde på allt han hade så han blev helt packad och Jonas&Fredriks pappa skulle ju komma hem senare på kvällen och killarna skulle sova hemma hos dom, så vi blev lite skraja och tog en promenad med honom. Haha, han är så mycket roligare full än nykter. Haha, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag. Vi kanske lägger ut en video på honom sen, plus att vi ska lägga ut lite bilder från fredag. Sen vid typ halv fyra kom vi hem till Julia och då åt vi lite korv och så, sen gick vi och la oss. Nu ska jag dra till min träning och jag&emma ska dööööööda ella, haha kul! så ha det bra / agnes


Kommentarer
Postat av: ella

din otroligt idiotiska människa :)) Jag är så-å mycket starkare än er . hahahahahaha

2009-02-12 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0